Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Στο εδωλιο

        Τα φωτα της αυλαιας ειχαν κλεισει οταν πια η Αλικη και ο Μαρκος κατα'ι'δρωμενοι εγκατελειπαν τη σκηνη μετα την τελευταια υποκλιση.Ηταν σαν ενα ζευγαρι περιστερια ολολευκα,πανλαμπρα,ετοιμα να ξανανοιξουν τα φτερα τους μετα απο μια κουραστικη πτηση πανω απο το σανιδι.Ολο διψα για ταξιδι και αμαρτια.
         Η Αλικη ηταν 22 χρονων,φοιτητρια θεατρολογιας και συμμετειχε στον ερασιτεχνικο θιασο της σχολης.Ο Μαρκος,συμπρωταγωνιστης της στην τελευταια παρασταση του θιασου,ηταν απο καιρο τσιμπημενος μαζι της.Η αδιαφορια της Αλικης ομως ηταν φανερη.Η χημεια που εκδηλωναν επι σκηνης εδινε στο Μαρκο ελπιδες ομως η αληθεια που τοσο αρνιοταν,ειχε αρχισει να διαδιδεται στο θιασο,τους καθηγητες,τους φιλους....
       Ο Κος Γαβριηλ διδασκε ιστορια της τεχνης στη σχολη και ηταν υπευθυνος της ομαδας ατυπα ως στιγμης.εκτελουσε μαλιστα και χρεη σκηνοθετη καθως ηταν γνωστες οι αποτυχημενες του αποπειρες να εισαχθει στο Εθνικο Θεατρο ως ηθοποιος.Η απορριψη αυτη τον ειχε ωθησει σε περιφερειακα καθηκοντα οσον αφορουσε το θεατρο.
Αλικη: -Good job Μαρκο!
Μαρκος: -Δεν ηταν τιποτα μπροστα σε αυτα που εχω ακομη να δωσω,[απαντα αυταρεσκα  ]
Α-Ω...τα σεβη μου κυριε Χορν [γελια]
Μ-Τι θα εκανεν ενας Χορν χωρις την Ελλη του?
Α-...και ενας Παπαμιχαηλ χωρις την Αλικη του και παει λεγοντας![ειρωνεια]
Μ-Ετσι!.....Με αγνοεις Αλικη.....ειμαι η ευκαιρια σου να ξεφυγεις,να ξεβαλτωσεις
Α- Αν ησουν αλλος θα ελεγα πως με προσβαλλεις,μα ξερω οτι το λες απο καλοσυνη.Επιλογες!Ζουμε με αυτες,ζω με αυτην,ευτυχω με αυτην.Τα χουμε πει αυτα
Μ- Να το πω παλι?Ψευδαισθησεις!Αλλα ποιος ακουει ενα μικρο ηθοποιο [εμπαικτικα]
Α- Καληνυχτα Μαρκο[φιλι στο μαγουλο] Σ'ευχαριστω που  νοιαζεσαι μα δεν καταλαβαινεις!


Εξω απο την αιθουσα εκδηλωσεων ο κοσμος εχει ηδη αραιωσει και ξεχωριζει ενας αντρας με πρασινο παλτο και καπελο να καπνιζει νευρικα
Αλικη-finito la musica!!Ειμαι ολη δικη σου!
Κ.Γαβριηλ-Δε θα μπορεσω αποψε λουλουδι μου,η πεθερα της αδερφης μου ανεβασε πιεση και με χρειαζονται στο σπιτι.Σε περιμενα να τελειωσεις για να στο πω
Α-Δεν πειραζει καταλαβαινω..το εκτιμω που φροντιζεισ την οικογενεια σου,δε θα ησουν αυτος που εισαι αλλιως!Να πας και να βεβαιωθεις πως θα γινει καλα η κυρια Ελενη....Πως ημουν αποψε?
Γ-Οπως παντα χανομουυν στις λεξεις σου..
Α-Μα δεν ειναι δικες μου..[παιχνιδιαρικο υφος]
Γ-Τι θα ηταν ο ηλιος αν δεν υπηρχαν οι πλανητες για να τους φωτιζει?Τιποτα!Εσυ δινεις νοημα στα λογια ..εσυ με το ταλεντο σου[της φιλα το χερι]...Πρεπει να φυγω ομως
Α-[αναστεναζει] Καληνυχτα
Γ-Εχει ο αποχωρισμος μια γλυκα τοση που θα σου λεω καληνυχτα ωσπου να ξημερωσει!
[τον φιλαει και της χαιδευει τα μαλλια καθως απομακρυνεται]

Η Αλικη παρεμεινε να τον κοιταζει και περπατησε ως την εξοδο χαμογελωντας.Τρεχοντας την προλαβαινει ο ΜΑρκος με την τσαντα στον ωμο
Μ-Βλεπω τα σχεδια σου ακυρωθηκαν...
Α-Δεν ειχα σχεδια [αμηχανα]
Μ-Παμε σε ενα μαγαζι φιλων στην ΠΑνορμου,θα ερθεις?
Α-Ε,,,Εχω να γραψω...να κανω και κατι διορθωσεις σε μια εργασια..
Μ-Δε ζηταω να σε εχω ολη δικη μου αποψε αλλα ξερω οτι ησουν για κεινον ολοκληρη διαθεσιμη,2 ωρες απο τη βραδυα σου ζηταω!Θα σε οαω σπιτι εγω ο ιδιος
Α-Αστο Μαρκο ειναι ηδη 10,ειμαι κουρασμενη οπως κ εσυ.Ας παμε για καφε μετα το μαθημα τη Δευτερα!
Μ-Αυτος ο καφες παντα γινεται την επομενη μερα,βδομαδα...ποτε!....Ασε με να σε παω ως το μετρο τουλαχιστον,ειναι νυχτα.
Α-Δε χρειαζεται,μ'αρεσει να περπαταω μονη το χειμωνα.Ευχαριστω![χαμογελαει και του χαιδευει εμπαικτικα τα μαλλια]Τα λεμε!

[ξημερωνει το Σαββατο]

2 σχόλια: