Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Σκυλάδες ροκάδες


Καποτε δεν ανεχομουν τους ανθρωπους που ζουσανε με το σωρο,τους εβαζα ολους σε ενα τσουβαλι..Τους θεωρουσα κατα εναν τροπο κατωτερους και πνευματικα απαιδευτους.Τωρα βλεπω τους ανθρωπους που βαζουν τους αλλους σε τετοια τσουβαλια ως υβριστες και μισανθρωπους.Ακομα θεωρω οτι οι ΄σκυλαδες'* οι φανατικοι εχουν μια ελειψη κουλτουρας εκ πρωτης οψης,αλλα ποιος καθοριζει το γιατι αυτοι οι ανθρωποι ακουν σκυλαδικα?Ειναι επιλογη τους?και η σκυλαδικη ζωη μπορει να ειναι επιλογη κατοπιν βαθειας σκεψης λεω πια.Ο σκεπτομενος σκυλας ειναι πιο ευτυχισμενος απο τον σκεπτομενο εντεχνο και λιγοτετο απο τον αμορφωτο αντιστοιχα σκυλα.Μηπως γι αυτο το εκανε ο σκυλας?για να ευτυχισει οσο μπορει?Εχει σκεφτει και το χει φιλοσοφησει,ή μαλλον το φιλοσοφησαν αλλοι γι αυτον αλλα μπορεσε και σκεφτηκε:'μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι'.Καταλαβε οτι στη ζωη του,σκοπος ειναι να γινει ευτυχισμενος και να ζει με ανθρωπους ευτυχισμενος-γενικα να ζει ευτυχισμενος.Οταν λοιπον εκατσε και σκεφτηκε τι σημαινει να εισαι ευτυχισμενος κατεληξε:οταν ειμαι συχνα χαρουμενος με τις επιλογες μου!οταν κανω τους αλλους να γελανε και οταν εχω υγιεις σχεσεις!ποτε θα εχω υγιεις σχεσεις?οταν θα κανω τους αλλους χαρουμενους!και ποτε θα κανω τους αλλους χαρουμενους?οταν ειμαι και εγω-λογικα αν σκεφτουν και εκεινοι με τον ιδιο τροπο!αρα...ας γινω χαρουμενος!πως θα το κανω?αν εχω λιγες σκοτουρες!και πωσ θα εχω λιγες σκοτουρες?αν δε σκεφτομαι!ΤΑΤΑΝΝΝΝ!Να το!!Ας μιμηθω τους πτωχους τω πνευματι λοιπον .Ας ζησω σκυλαδικα,ας βολευτω ας ψωροπαντρευτω,ας κανω και κανα ρημαδοπαιδι,ας καταχρεωθω,,αρκει να μην κανω απολογισμο!Και αν ξυπνησω το πρωι και σκεφτω:και τι ειναι μιζερια?να εχει κανεις εναν ψωρογαμο,κατι παιδακια,μια παλιοδουλεια...ενα ΣΚ το μηνα στα μπουζουκια..Μα αυτα τα εχω και τα κανω εγω!-θα σκεφτει!μα αυτο ειναι μιζερια που ειναι αντιθετο της ευτυχιας ε?πο,,και τωρα?ο λογικος και αδιαψευστος συλλογισμος μου τι απεγινε?ας ξανακοιμηθω γιατι αυτα παθαινω οταν σκεφτομαι..εχω σκοτουρες και γινομαι δυστυχης!θα σκεφτει..
Αυτος λοιπον μπορει να ειναι ο σκυλας που εβαζα στο τσουβαλι παλια-αδικα,γιατι ειναι παγιδευμενος.Σκεφτεται,διαφερει,απλα ο ανθρωπος δυστυχως ειναι οι επιλογες του -λενε-.Το πιστευω,συμφωνα με αυτο βεβαια θα πρεπε να παψω να το πιστευω,αλλα δεν ειπα οτι ο σκεπτομενος σκυλας δεν ειναι σκυλας!απλα οτι δεν μπαινει στο τσουβαλι ;)

Και αφου βαζω καποιους στο τσουβαλι μπαινω και γω σε τσουβαλι,,γιατι βαζω ανθρωπους σε τσουβαλι.Η ευτυχια μου ειναι οτι δε μπαινω στο ιδιο :)


*ως προς τον τροπο ζωης(μην παρεξηγηθω με τα παιδια των μπουζουκιων:Ρ)

1 σχόλιο: